Lowa - Fredagsträning och myskväll

Veckans andra benpass för min del. Känns skönt att få ge benen rejält med stryk! Idag körde vi på lite blandat tyngre och lättare vikter.

Detta körde vi:

Leg extensions 3x5 68kg
Leg curls 3x5 27kg
Benpress 3x5 100kg

X3

Smala benböj i smithen 3x8 30kg
Kettlebell sving 3x8 8kg
Barbell bench step-up 3x8 17kg / ben

X3

Roligt med lite nya övningar! Barbell step-up och smala benböj filmade vi lite så det kommer nog att komma upp lite senare hur man utför dessa övningar för er som undrar! 

Ikväll har jag och Johanna haft myskväll & bytt ut godiset mot frukt. Men med tanke på den mängd vi har ätit så är det ganska mycket kalorier vi dragit i oss i alla fall. Dock mycket bättre än godis;) 

Nu säger jag puss och godnatt. Imorgon väntas vilodag, ska bli skönt att återhämta sig lite:) 

Min frukost idag. Choklad/bananplättar med jordgubbskvarg och blåbär. Och mitt och Johannas fruktbärg. Även lite frusen jordgubbskvarg slant ner i magen, väldigt gott! 
Kommentarer
Linnéa Alpsten säger:

Vilket pass! Och vilken mumsig maaat c:

2014-03-03 | 12:42:19
Bloggadress: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se