Johanna - Ryggövning

 
 
Här visar Lowa en övning som är riktigt bra för övdre delen av ryggen! Tänk på att dra snabbt in mot kroppen och sedan sakta tillbaka. Man behöver heller inte ta så himla mycket vikt då det är viktigare att tänka på tekniken och  så att man känner att det tar på rätt ställe.

Johanna - Gym och bad

 
Idag på gymmet var det biceps/triceps som skulle få sig en genomkörare. Vi provade en ny bicepövning som tog på riktigt bra! Efter gymmet for vi och badade, vi hade väl tänkt simma men som de barn vi är så blev det lek istället hehe. Lowa hade med sig sin undervattenskamera så vi tog massa bilder och filmade!
 
Dagens pass
TRICEPS
Dips på bänk med vikt 3x10 10kg
Skullcrushers 3x10 17kg
Push down i cablemaskin 3x10 25kg
X3
 
BICEPS
Bicepscurl 3x10 17kg
Bicepscurl med utåtrotation 3x10 4+4kg
Sittande bicepscurl 3x10 7+7kg
X3
 
Ha en fortsatt bra fredag allihopa och mys på som attans!

Lowa - lyxar till frukosten lite


Det är fredag och jag äter glass till mina frukostplättar idag. Bara för att! Och gott är det, mums! 

Idag blir det gymmet i vanlig ordning och efter det lite bad/sim. Förmodligen blir det bara lek, som förra gången. Men det är så kul att bada haha! 

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se