Sen kvällsjogg


En ganska töntig bild kanske men efter kvällsträningen så ville jag bara fördriva tid + att det är så skööönt ute!

Ikväll slutade jag kl 8, åt middag halv 9 och kvart i 10 for jag ut och sprang, medans resten av världen såg fotboll. Jag var då själv ute, ganska skönt men samtidigt tråkigt. Kan tycka det är kul att möta folk när jag tränar. Känner mig typ mer "duktigt" då jag vet att andra ser att jag tränar. Hahah kanske konstigt att tänka så..?

På vägen stannade jag upp i en lekpark och körde några ben/rumpövningar och jag hade tänkt filma lite övningar men då kom det en unge och då sket sig den iden. Får göra det imorgon istället. Kanske. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se