Johanna - Måndagsträning

Ikväll har jag och Lowa varit på gymmet och kört ben och rumpa, typ som varje måndag hehe!
Vi körde lite maskiner, squats i smith, bulgarisk split (hat-älskar den övningen, men man får kontakt i rumpan som faasiken), höftlyft, lite hopp på stepbräda, bosuboll och grejjer. Det blev ett ganska kort pass men mina ben är slut, bara man håller ett bra tempo så behöver man inte vara på gymmet i flera timmar!
 
Har just avnjutit ett gudomligt kvällsfika, två skivor dark rye (mitt favvobröd), också var jag tvungen att göra en till sats av proteinfluffet, alltså så gott, det smakar seriöst som en vanlig mousse med mörk choklad..mhh! Sjukt bra att jag kan äta detta utan att få ångest, innehåller massa protein vilket är super!
 
Ikväll börjar mitt favoritprogram om, Biggest Loser. Åh jag älskar det programet, blir så insprirerad och älskar att se hur deltagarna kämpar för sitt liv, och resultatet de får är ju fantastiska!
 
Vi är fortfarande sämst på att komma ihåg att ta bilder. Så ni får en gammal bild på mig istället.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se