Johanna - Veckans tips

Jag vill tipsa om en jättebra bok jag fick av min syster i julklapp! Den heter 101 smoothies och den innehåller massor av olika recept! Frukt och bär smoothies, gröna smoothies, dessertsmoothies! + att den också innehåller massor med fakta om olika frukter och grönt! Det är också jäättefina bilder i den och det gillar jag hihi..
 
Den här är ju perfekt om man har idétorka när man ska göra sin smoothie. Under varje recept finns det även en text där man kan skriva vad man tycker om den och sätta betyg. Det är ju bra om man glömmer bort hur den smakar och om den var god eller inte! :)
Jag vet inte var hon har hittat boken men jag kan tänka mig att den finns på många bokaffärer! 
 
Kommentarer
Viola säger:

bra tips! kolla gärna in min fitnessblogg så kan vi inspirera varandra :D
Kolla gärna in mitt inlägg där jag skriver om nackdelarna med att gå på diet och vad man bör göra istället:)
Ha en fin dag!

2014-03-06 | 21:57:04
Bloggadress: http://weightless.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se