Morgoncardio

Godmorgon! Vilken bra start på den här lördagen jag har haft. Steg upp halv 9 för att gå en trappa ner till gymmet och köra cardio innan frukosten. En halvtimme på crosstrainern och svetten bara rann, underbart! 
Jag ÄLSKAR att vi har gymmet bara en trappa ner, hur enkelt som helst på morgonen att bara ta på sig träningskläderna och köra igång! vilken lyx.. 
 
En snabbdusch och en gröttallrik på det och jag är redo för den här dagen! Klockan 12 ska jag och många andra från skolan fara och prova forsränning. Man måste ju passa på när det är gratis och allt! Är lite smått nervös, vet inte vad jag har att förvänta mig.. Men det kommer säkert gå superbra! 
 
Ha en bra dag allihopa! / Johanna 
 
 
Shit vilka suddiga bilder det blev,var så skakig på handen efter träningen..
Kommentarer
Amanda säger:

duktigt!

2014-10-01 | 16:33:18
Amanda säger:

duktigt!

Svar: Tack så mycket!!:D
Johanna Lowa

2014-10-01 | 16:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se