Johanna - Löpning i kvarnberget

Första löpturen i kvarnberget för iår. Det var underbart! Jag fullkomligt älskar att springa i skogen, det är som en befriande känsla, går så mycket lättare än på vägen. Allting gick jättebra tills jag stukade foten på väg ner för en backe..Gjorde ont som f*n för stunden men efter ett tag kunde jag springa igen. Jag var ute med min pappa och vi körde lite intervaller också. 200 m i ett ganska högt tempo x4. Vi höll ett tempo så att man orkar springa lika snabbt alla gånger. 
Sedan körde jag även lite styrka i utegymmet och lite backintervaller. Superskönt pass!
 
Dock så har jag förbannat ont i foten nu när den har blivit kall. AJJ! Den är uppsvälld och värker fruktansvärt mycket.. Hoppas att det går över för jag har inte tid att vara skadad då det snart är dags för Thoughest. Det är ju nu jag måste lägga in en högre växel på träningen!
  
Filmade lite övningar jag körde idag och satt ihop en kort film. Skratta inte åt mina hopp över stocken, jag vet att det ser klumpigt ut haha..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se