Underbar dag

Imorse då jag vaknade mådde jag så bra! Har mått lite dåligt senaste dagarna, oroat mig över allt och inget, ont i huvudet, trött osv.. Men idag har det varit en sån bra dag. Har jobbat till 16.30 och då jag kom hem hade jag världens energi över. Vilket brukar va ovanligt.
Så jag tog mig ut på en löprunda i kvarnberget, det var ett rätt så bra tag sedan jag var där men jäklar vilken energi jag hade. Det gick så bra, kändes som att jag kunde springa i evigheter och det var inte sådär jobbigt som det brukar vara haha, bara skönt! 
 
 
Har ni en skog att springa i, gör det! Är så mycket roligare än att springa på asfalt. Jag har typ alltid hatat att löpa, men på sommaren är det ju bara sååå underbart för att jag kan springa i berget. Mår alltid så bra efteråt. 
 
/Johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se