Vilodag

 
 
Dagens apgoda mellanmål ↑. Var tvungen att göra stekta äpplen igen, mhhh.. Med kanel, fetaost och kokos! Gjorde även en smoothie på kvarg, frysta hallon, mandelmjölk, proteinpulver (jordgubb) och vatten. 
 
Idag har jag tagit vilodag, har känt mig trött och slut hela dagen. Har bara varit ute på en promenad runt burträsk med Jennifer, ca 5 km. Det tog emot att gå ut men det var skönt då det var gjort, som vanligt! Kan vara bra att vila idag så att jag kan köra 100% på morgondagens spinningpass! *Astaggad*
 
Ikväll ska jag mysa framför en film här hemma och slappa! Ni får alla ha en fortsatt bra lördag. /Johanna
 
 
Kommentarer
Linnéa Alpsten säger:

Vad härligt det låter! :D

2014-05-03 | 22:12:13
Bloggadress: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se