UNNA DIG

Jag har fått ett schema på jobbet som räcker i två veckor. Under dessa två veckor är jag ledig 2 dagar. Jag klagar självklart inte, är jätteglad för det MEN redan efter 3 dagar så känner jag hur jäkla ovan jag är att jobba så mycket, haha min kropp är heeeelt slutkörd då jag kommer hem efter en heldag. Jag somnar direkt i soffan ett litet tag fram till middagen och sedan måste jag tyvärr tvinga mig själv till träningen haha. 
 
Igår hade jag en sån dag, var såå himla trött och fruktansvärt godissugen. Så jag lyssande på min kropp, jag vilade OCH jag åt godis. Det är jag glad att jag gjorde, det behövde jag helt enkelt och jag ångrar mig inte. Dock så insåg jag en sak. Godis är egentligen inte så jäkla gott? Alltså första tuggan är ju gudomlig men efter det, nä inte så värst.. Får också sjukt ont i magen efteråt, blir uppsvälld och känner mig oren haha. Kan man säga så? 
 
Idag så tog jag mig iväg till träningen iallafall, vi körde tabata utomhus. SHIT så härligt pass. Solen i ryggen och svetten bara rann!
 
Bild från vår instagram @johannalowa
Svettiga och härliga efter tabata! 
 
 
Kommentarer
Frida säger:

Jag har testat tabata en gång och det var skitjobbigt! :)

2014-05-24 | 13:47:47
Bloggadress: http://gorgeusbyfrida.blogg.se
Julia - En träningsblogg. säger:

Sv: Hej, och tack för din fina kommentar! Tyvärr vill jag meddela att denna bloggen kommer att tas bort, men vill du fortsätta följa min resa så får du jättegärna följa mig på instagram! http://instagram.com/juliaafitness
Kram, ha en bra lördag.

2014-05-24 | 16:04:58
Bloggadress: http://fitnessbyjulia.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se