Hemma över helgen


Såhär glad har jag känt mig de senaste dagarna. Mentalt har hela grejen med att börjat plugga till hälsocoach bara boostat mitt ego och det känns så himla skönt. Jag hoppas bara att det håller i sig och att jag kan få, för en längre stund, känna mig duglig och glad och slippa all stress och ångest.

Igår var det en himla skön dag. Hela förmiddagen hade vi yoga, och sedan halv 12 slutade vi. Jag och Johanna tog bussen hem på eftermiddagen så vi är hemma över helgen. Det känns skönt, även om man inte har hunnit börja få hemlängtan så är det skönt att få komma hem och landa. Det har varit så mycket intryck hela veckan så nu får man lite tid att smälta det hela. 
Även nu när jag är hemma passar jag på att jobba lite. Förmiddag både idag och imorgon. Det är ju aldrig fel med extra cash. ;) 

Önskar er alla andra en trevlig helg!

/Lowa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se