Bra armpass

Lowa in action
 
Hejsansvejsan! Vilken härlig dag jag har haft. Steg upp tidigt för att få äta min frukost tidigt och i lugn och ro framför tvn. (Det är så underbart alltså) 
Min fot har börjat bli bättre också, jag kan stödja och gå på den lite lätt nu. Men vågar inte använda den allt för mycket än, så idag på gymmet körde jag armar istället för ben som vi egentligen planerat att göra.
 
Men, jag smällde av ett bra armpass. Körde mycket superset (då bränns armarna rejält)  och mycket bicepscurls och dips. *Hoppas på träningsvärk imorgon* 
 
Jag är så sjukt sugen på att fara ut å springa, och det är inte likt mig.. men på senaste tiden så har jag verkligen njutit av löppassen! snart så..
 
Ha en fortsatt bra kväll och valborgs imorgon! /Kram Johanna
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se