Johanna - morgontrött


Sådär hade jag ställt min klocka idag, blev det så? Nej...shit va trött jag var idag alltså! Jag hade tänkt fara ut och springa innan frukosten men jag lyckades dra mig upp halv 10..och då var jag så hungrig så jag åt frukost först och sen for jag ut! 

Det gick halvbra idag, jag tog inte i lika mycket som andra gånger jag springer så att jag ska orka ta ut mig på tabatan ikväll också! Men jag joggade en bit, körde några trappintervaller,joggade,gick,upphopp på bänk, armgång osv! Skönt att ha det gjort! Resten av dagen ska försöka hitta ett lä ställe så jag kan sola, och sen ikväll är det somsagt tabata! 
Ha en bra dag allihopa:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se