Johanna - ryggpass och kondition

Ett snabbt och effektiv pass på gymmet och löpning, check! 
Körde mest rygg på gymmet idag, och la även in några magövningar. Jag var inte på gymmet längre än 45 minuter, men jag körde effektivt. Mest superset, och väldigt lite vila mellan övningarna. Var själv på gymmet så kunde göra vad jag ville. Skönt!

Efter gymmet for jag ut och sprang. Började med att jogga en bit och värma upp, sedan sprang jag till holmen och körde lite intervaller där i backar osv. La även in några trappintervaller, upphopp på bänk osv. Galet skön löptur,. Och älskar att man kunde ha så lite kläder på sig, tycker det blir lätt klumpigt annars.


Underbara holmen. Älskar att springa där. Att få springa i skogen, där det är ojämn mark och uppförsbackar, me like!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se