Lowa - blir bättre och bättre


Ikväll hade jag väldigt mycket energi i kroppen för jag åt bla hemmagjort potatismos till middag och oj vad benen orkade mycket. Flåset tog dock emot en aning. Det var tack vare tjurskallen och mycket energi i kroppen som jag tog mig runt. Jag ska erkänna att jag stannade två gånger men inte för att vila utan en gång för att gå armgång och en gång för styrketräning i utegymmet på ip (pausade klockan då jag stannade upp så att det skulle bli rätt tid på springningen). 
Jag blir faltiskt lite impad av mig själv. Jag menar kolla vad dålig tid jag hade i oktober, 4 km på samma tid som jag sprang 7 ikväll! Hade riktigt bra flow ikväll, känns så himla kul! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se