Lowa - 3 dagars vila

Jag har vilat hela helgen, 3 dagar i rad, för att jag inte har haft någon lust att träna. Träning ska vara kul, som så med allt annat man ska göra på lång sikt. Är det inte kul kan man låta bli och låta motivationen komma tillbaka. Jag tycker att det är så viktigt att om man ska göra något så gör man det för att det är kul, och för sin egen skull. Annars kan man lika gärna låta bli. 

Idag har jag och min vapendragare varit på gymmet och tränat axlar och bröst. Jennifer följde även med oss och tränade, så roligt! 

Nu ska jag bara samla lite krafter att dra mig upp ur soffan och fara ut och träna kondition. Bara två veckor kvar till tävlingen, galet! Måste verkligen lägga in en högre växel och fokusera mycket på kondition och armstyrka! Är så taggad! 

Som alltid innan vi börjar träna planerar vi att fota övningar mm men det blir aldrig av... Efter träningen är man så slut och less och vill bara hem men en bild blev knäppt och såhär vackra var vi idag. :)

Och så lite mellanmål efter träningen, en shake och kvarg med fun light. Klart bäst! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se