Igång igen!

Underbara dag, ikväll har jag varit ute och sprungit första gången på flera veckor och det känns fantastiskt! Uppehåll kan vara skönt men det är ännu skönare att börja om.

Jag sprang först i kvarnverget, sen cyklade jag hem och gjorde styrketräning med kroppsvikt och gummiband. Ska satsa på att förstärka bålen och bättra på min hållning nu när gymmet är stängt. Man behöver inte träna med tunga vikter hela tiden, det är nog så bra att träna med kroppsvikt, om kanske inte bättre. Det gynnar småmuskerna och leder mer och det tar på ett helt annat sätt. 

Imorgon blir det att springa i kvargberget igen, längtar :D

Bara kortballor och sporttopp under kvällens löpning, så skönt! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se