Löpning i värmen

Vilka underbara dagar vi har haft här i Sverige, och det ser ut att bli lika bra hela veckan och helgen. Så underbart! 
 
I måndags och tisdags var jag ledig från jobbet. Då passade jag på att fara till vår stuga och sova över där en dag. Jag och pappade startade morgonen med att fara ut på ett löppass, gick himla bra i början även fast det var sjuk värme men efter ett tag så var benen tunga som bly! Det var riktigt skönt iallafall och vi sprang direkt ner i vattnet efteråt. 
 
 
Igårkväll var jag också ute och sprang, trodde att det skulle gå tungt med tanke på att jag hade legat i solen heela dagen och druckit lite vatten, men det gick rätt så bra. Även ikväll har jag varit ute och sprungit (haha, älskar att springa på sommaren) det var varmt och svettigt men riktigt underbart ändå. Vi avslutade med bad, och shit så varmt det var i vattnet!? Skulle kunna legat där flera timmar haha!
 
 
Ha det bra! / Johanna
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se