Morgonpromenad

Idag börjar jag jobba klockan halv fyra vilket resulterade i en morgonpromenad. Jag gillar inte riktigt att stiga upp tidigt för att fara ut och springa, det tar jag hellre senare på dagen då jag hunnit vakna till lite mer, så det fick bli en lång promenad runt sundet. (ca 7km). 
 
Jag testade min nya pulsklocka idag också, nu har jag ställt in den rätt och jag början förstå den lite mer haha, den var rätt så krånglig..Enligt den så förbrände jag 467kcal under promenaden! 
 
 
 
Efter promenaden åt jag en stooor frukost! Vi hade slut gröt hemma så det fick bli kvarg med funlight toppat med mango, hallon, solrosfrön och kokos! Till detta stekte jag även två ägg. 
 
Dags å göra sig redo för jobb!
 
/Johanna ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se