Yoga och löpning

Även imorse startade jag dagen med ett yogapass, lika skönt som vanligt! Efter middagen tog jag mig till kvarnberget för att springa, hade regnat hela dagen och när jag for var det uppehåll och lite sol. Klarade mig nääästan hela vägen runt innan det började spöööregna. Men det gör mig inte så mycket, var rätt så skönt med regn haha!
 
Efter löpningen körde jag ett 20 minuters magpass! Alltså det passet är så fruktansvärt jobbigt, det bränner i hela magen från början till slutet!
 
Nu är jag nöjd och glad iallafall. Det är så himla skönt att vara ute och springa själv med musik i örorna. Som terapi för själen ungefär. Dock så var jag typ 10 meter från två stora fåglar typ tranor som skrek jättehögt, trodde dom skulle attackera haha
 
 
/Johanna 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se