DET KÄNNS TOPPEN

Ojdå. Här ekar det tomt.. Ska väl inte skylla på så mycket, nog hade jag kunnat slänga in ett inlägg här någon gång men jag har blivit lite lat på bloggfronten. 
 
Efter dieten och tävlingen så har träningen hamnat lite på sidan. Inte helt och hållet men tränar absolut inte lika mycket som jag gjorde förut. Jag känner liksom att sommaren är här, och jag vill inte missa alla roliga saker som sommaren bjuder på! 
Det känns himla bra faktiskt, jag har börjat lära känna min kropp lite mer efter dietveckorna och jag känner inte längre någon större press på mig själv. Jag tränar nu när jag känner för det och har tid. Försöker självklart träna så ofta som möjligt för att det är så underbart, men jag får inte ångest ifall jag inte tränar en dag. 
 
En annan sak som är bra är att jag kan äta lite mer onyttiga saker nu utan att få ångest över det.. Jag äter inte heller lika mycket som förut, utan jag blir nöjd av litegrann bara. 
 
Detta känns riktigt bra!
 
Ett löppass i kvarnberget har jag avklarat idag med Lisa och Jennifer. En halvtimmes styrka körde vi också! Svettiga goa å glada! 
 
/ Johanna 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se