Löpning + armar


Ikväll har jag löp- och styretränat. Det blev den vanliga rundan runt samhället som är ca 4,5 km från mig och runt och jag tog även nytt personbästa i tid. Tog mig runt på 27.14 min! Annars brukar det ta lite över halvtimmen. För att inte ha löpt på 3 veckor tycker jag det var hur bra som helst! Men det är väl just det, att jag inte har sprungit på länge. Brukar gå lätt "första" gången! Efter det körde jag 30 min styrka i vårt lilla hembygge till gym. Körde triceps och mycket biceps. La även mycket fokus på att hålla skuldrorna och axlarna på plats (jag har så konstiga axlar som bara far dit dom vill...) och det tog mycket mer i armarna oxå. (Gjorde även det i måndags då jag var och tränade axlarna på gymmet och jisses vad träningsvärk jag fick av det!)

Nu blir det vila/sova och ladda upp för jobb hela dagen imorgon! 

/Lowa 
Kommentarer
GoForFit säger:

Snygg! :)

2014-06-12 | 08:02:05
Bloggadress: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se