Framsteg

Jag är liiite obekväm med att lägga ut sånahär bilder, men det här är ju ändå en träningsblogg och jag är ganska stolt över vad jag har lyckats göra med min kropp på dessa veckor. Jag har börjat få konturer på min mage, vilket jag tror att jag aldrig haft i mitt liv haha! Jag har tappat massor runt lår, mage och armar och det känns så jäkla bra. Varje dag blir jag mer och mer bekväm med min kropp och jag är fruktansvärt glad att jag har gjort det här. Nu kommer det bli så mycket lättare att fortsätta, för när man väl ser resultat blir det nästan en drog. Man vill bara ha meeeer, haha! 
 
/Johanna
 
 
Kommentarer
Emma säger:

Jag vill ha samma känsla som du!

2014-05-13 | 18:13:11
Bloggadress: http://madetoknow.blogg.se
Danielle säger:

Inspirerande! Va inte generad, var stolt! :)

Svar: Åh tack så mycket!
Johanna Lowa

2014-05-18 | 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se