Fredagsträning

Äntligen är min fot bra igen. Eller iallafall så att jag kan springa, och det gjorde jag idag. Var i kvarnberget med pappa, det var ett bra och tufft pass MEN min form var inte bra alls.. Oj så tugnt det gick idag, men så kan det ju vara ibland,, det kan inte alltid gå bra men det är bara att slå på tjurskallen och köra vidare. 
 
Vi började med att springa ca 4-5km runt berget, (mycket uppförsbackar vilket gör att pulsen är hög hela tiden)  och sedan körde vi samma intervaller som förra gången. 300m x4 (ca 45sek vila mellan varven)
 
Nu har jag just ätit mellanmål och ska dra vidare på gymmet och köra rygg, mage! Ikväll väntas bio, det blir mysigt! 
 
 
 
 
Det här åt jag till mellanmål idag. Ett stekt äpple med kanel, smulad fetaost och kokos. Konstig kombination? Ja, men det var sååå gott!
 
Ha en bra fredag, Kram Johanna!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se