Höftinflammation

 
Hejsan!
Måndag idag vilket innebär att det bara är 5 dagar kvar till Thoughest. Oh shit, är jag redo? Nja just nu känns det inte så.. Har fått en inflammation i höften. yes, va roligt.. Det menas alltså att jag måste vila hela veckan. Vågar inte stödja på benet så mycket, vill inte att det ska bli värre än det redan är, så jag kör på att vila tills på Lördag, iallafall från träning som inkluderar benen. Ska försöka ta mig till gymmet och köra överkropp idag och imorgon, sedan blir det vila vila vila och hoppas på att smärtan försvinner! Ifall den inte gör det är det bara att köra ändå., Jag är faktiskt riktigt taggad, samtidigt väldigt nervös, men jag är nöjd bara jag tar mig igenom!
 
Kommer bli en riktig utmaning, men shit så kul vi ska ha! 
 
/Johanna
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se