Möjligtvis en viss förändring

Okej... Det här är inte lätt ska ni veta. Varken att ta bilder (dom blir suddiga), försöka få bilderna så lika som möjligt med samma ljus osv så att den lilla skillnad som skett syns på bästa sätt. Sen att lägga ut bilder på sig själv såhär överhuvudtaget. Saken blir inte bättre av att jag inte kan flexa musklerna ordentligt heller. Men ett försök är det värt! 

Första bilderna är tagna i december, de andra bilderna idag. Alla bilder är tagna i samma ljus, i samma rum. JAG kan se en minimal förändring. Det har alltså gått 5 månader mellan bilderna. 5 månader! Nästan ett halvår..! Min utveckling är sjuuuukt långsam. Men framåt går det & det är positivt. Bara att fortsätta kämpa!
  Frågan är kan någon annan än jag se skillnad, eller är det jag som inbillar mig? Haha så pinsamt om det bara är jag som ser. Men antar att man lättare kan se små ändringar på sig själv:)


December <- -> Nu

December <- -> Nu

December <- -> Nu


Såg även lite brun ut. Har kanske fått lite färg av vårsolen ändå! :)

/lowa
Kommentarer
Jennie studerar i Los Angeles säger:

Grymt :D

Svar: Tack!
Johanna Lowa

2014-05-21 | 03:30:47
Bloggadress: http://jsjolin.blogg.se
neeve säger:

Bra jobbat :D

Svar: Tack!
Johanna Lowa

2014-05-21 | 13:02:23
Bloggadress: http://neeve.blogg.se
Danielle säger:

Jag tycker det är stor skillnad! Både på storlek av biceps och definitionen runt axeln! Inspirerande!

Svar: Tack!
Johanna Lowa

2014-05-21 | 17:57:27
Linnéa Alpsten säger:

Härligt :D

2014-05-26 | 10:56:24
Bloggadress: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se