Update om helgen

Dålig uppdatering på senaste. Men i helgen har vi ju sprungit (som ingen nog har missat hehe) Toughest. Shit vilket underbar dag det var! Sol, masssooor med folk, hög och bra musik och en jäkla bra stämning alltså. Jag och Lowa hade planerat att ta oss igenom banan, inte försöka få bra tid, utan bara ta oss igenom och testa alla hinder! Det gick riktigt bra alltså. Klarade inte alla hinder, men jag är nöjd ändå för att vara första gången man tar sig igenom ett lopp. Vi höll ett bra tempo som gjorde att vi orkade springa hela vägen runt! 
 
Det roligaste var sista hindret, då man skulle ta sig upp för rampen. Både jag och Lowa klarade detta. STOLT! 
 
Två bilder då vi springer för våra liv för att få tag på stången hehe!
 
Hela lördagen hade jag adrenalin i kroppen, det gick nästan aldrig ur haha. Jäklar vilket känsla att komma i mål, man kände sig så duktig. Ville bara göra det igen och igen och igen! 
 
Så här fina ben har jag idag. Oooonda blåmärken och sjuk träningsvärk, men fan det var det värt! 
 
Igår hade jag en riktigt onyttig dag haha.. Frukost var en macka, lunch en glass och en bulle, middag kebabtallrik och sedan godis och chips hela kvällen haha.. Dock så var det inte så gott som jag trodde att det skulle vara. Jag mår mest bara dåligt av att äta massa godis å grejer, iallafall dagen efter.. Känns typ som att jag är bakis idag , blir trött i kroppen och får ont i magen. SÅ nu tar vi nya tag, sommaren närmar sig. 
 
Idag ska vi bränna av ett benpass på gymmet, det var allt för länge sedan. Taggaaad! / Johanna
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se