Uppladdning

Idag och imorgon är det vilodag för jag och Lowa, + att vi ska ladda med kolhydrater och vatten och sova mycket! Allt för att toppa formen innan tävlingen och så att kroppen ska få en chans att vila upp sig. Åh, jag blir verkligen mer och mer taggad för varje dag men är fortfarande lite orolig. Har man tränat tillräckligt? Kommer man klara nått hinder? Kommer jag kunna springa med inflammationen? Tankarna bara snurrar. Men jag försöker att se bort från det här och bara tänka på så roligt vi kommer att ha och så mycket vi kommer att hjälpa varandra över hindren och springa tillsammans in i mål! Det här kommer bli sååå roligt och en riktig upplevelse tror jag. 
 
Idag har jag varit en sväng in till stan. Jag köpte mig en ny sport-topp (vilket behövdes) plus 2 st färgglada shorts. Nu har jag ett par svarta, ett par aprikosa och turkosa. Wii, längar tills det blir sommar om man kan vara ute och springa!
 
Träningskläder i mitt ♥
 
/Johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Matbloggstoppen
Follow on Bloglovin jltr.blogg.se